مشاهیر بازاریابی به تهران میآیند
کوستا پترو، مسئول برگزاری گردهمایی بازاریابی جهانی، درباره این رویداد گفت: «ما در پنج سال گذشته این گردهمایی را در بیش از ۱۰ کشور دنیا برگزار کردهایم. خوشحالیم که این بار، بزرگان بازاریابی بینالمللی را در ایران دور هم جمع کردهایم تا نیروهای مستعد و توانمند ایرانی هر چه بیشتر با جدیدترین مباحث بازاریابی نوین آشنا شوند.»
وی با اشاره به سرعت رشد این برنامه در دنیا ادامه داد: «تاکنون بیش از هشت هزار کارشناس بازاریابی از ۲۳ کشور دنیا در مجموعه گردهماییهای ما شرکت کردهاند و بر این اساس، برنامه ما سریعترین میزان رشد را در میان تمامی برنامههای بازاریابی در دنیا داشته است. هدف اصلی ما در گردهمایی بازاریابی جهانی این است که برای مشتریانمان تجربهای عالی و بینظیر خلق کنیم و مطمئن هستیم که شرکتکنندگان از حضور این اساتید بنام، بهره لازم را خواهند برد.»
مطالعات موردى بر اساس تجربههاى عینی کارشناسان بازاریابى، بحثهاى تعاملى درباره آخرین روندها و گرایشها در ارتباطات و بازاریابى و یک کارگاه تعاملی درباره خلق استراتژی بازاریابی موفق در «اقتصاد مبتنی بر لایک» از جمله برنامههای گردهمایی بازاریابی جهانی است. گفتنی است شرکت «پیورلد» Pworld با همکاری شرکت ماناپیام، «گردهمایی بازاریابی جهانی» را با حضور متخصصان مطرح جهانی در حوزه بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات برگزار میکند./
- ۹۴/۰۹/۰۶