مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ( I C T )

وب نوشته های گروهی دانشجویان رشته بازاریابی حرفه ای

وب نوشته های گروهی دانشجویان رشته بازاریابی حرفه ای

مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ( I C T )

<<< پیشرفت در علوم و صنعت کامپیوتر، مخابرات و فناوری اطلاعات تا به حال تاثیر عمده‌ای در جذب و تعامل مشتریان توسط شرکت‌ها ایجاد کرده است. رونق تکنولوژی همواره دسترسی به مشتریان برای توسعه و توزیع بهتر و موثرتر محصولات مورد نیاز آنها، ارائه خدمات دیداری نمایندگان شرکت با مشتری و ارتباط با مشتریان در گروه‌های بزرگ یا یک به یک از طریق ویدئوکنفرانس برای شرکت‌ها را تسهیل کرده است، به‌عنوان مثال، محققان بازاریابی در ساختمان مرکزی شرکت مورد نظر در یک شهر می‌توانند با استفاده از چند کلیک موس از طریق ویدئو کنفرانس نکاتی را به مشتریان خود در شهرهای دیگر یادآور شوند.>>>

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
الهم صل علی محمد و آل محمد

        این وبلاگ به همت دانشجویان بازاریابی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی واحد 41 تهران بمنظور هم اندیشی و ارائه جدیدترین اخبار و رویدادهای تازه و مورد علاقه و همچنین تبادل نظر در حوزه فناوری و اطلاعات در فضای مجازی انتشار یافته .
        جا دارد در این راستا از راهنمایی و کمک استاد ارجمند جناب آقای مظفری و دیگر دوستان و دانشجویان واحد41 دانشگاه علمی کاربردی تشکر و قدردانی گردد .