دومین کنفرانس ملی فناوری ارتباطات و ارتباطات
| جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ |
۰ نظر
فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت
استفاده از سامانه ها و محصولات فناوری در صنعت
عدم توازن توسعه امنیت و توسعه فناوری اطلاعات در صنعت
فرهنگ امنیتی فناوری اطلاعات در کاربران
پژوهش و آموزش در حوزه عملیات امنیت فاوا
ضعف سیاست ها، قوانین و مقررات امنیتی فناوری اطلاعات
سازوکار مقابله با جرائم سایبری و قوانین انضباطی
کنترل و ممیزی محصولات و خدمات امنیتی حوزه فاوا
آسیب پذیری اطلاعات شخصی و خصوصی در حوزه فاوا
تجارت الکترونیکی
مخابرات و ارتباطات
وب و نرم افزارهای کاربردی
هوش مصنوعی
تجارت الکترونیکی
- دولت الکترونیکی
- تجارت الکترونیکی در خاورمیانه و مقایسه آن با کشورهای توسعه یافته
- استاندارد EDIFACT
- پیام های تجارت الکترونیکی
- بانکداری الکترونیکی
- امنیت در درگاه های پرداخت الکترونیکی
- رمزنگاری در تجارت الکترونیکی
- انواع فروشگاه اینترنتی و استراتژی های نوین در فضای مجازی
- استفاده از پروتکل های ایمن در تجارت الکترونیکی
- استفاده از شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیکی
- گردشگری الکترونیکی
- توسعه تجارت از حالت سنتی به حالت نوین
- چالش های سرمایه گذاری خارجی در فاوا (ITC )
امنیت در فناوری اطلاعات
- امنیت، ریسک و حفظ اعتماد کاربران
- امنیت در ذخیره ساز ها
- امنیت در تجهیزات قابل حمل
- امنیت در یکپارچه سازی نرم افزار و بهبود قابلیت اطمینان
- مطالعه موردی در مورد امنیت نرم افزارهای متن باز
- امنیت در برنامه نویسی امن و برنامه های کاربردی
- روش های نوین تشخیص و تحلیل بدافزار
- تست، نگهداری و تشخیص نقاط ضعف نرم افزار
- برنامه نویسی منبع باز (Open Source )، محاسن و معایب
- امنیت سیستم عامل های کاربردی
- پدافند غیر عامل سایبری
مخابرات و ارتباطات
- تجهیزات زیرساخت و راهکارهای مناسب در جهت بهبود آن
- پروتکل و مکانیزیم های ارتباطی
- تجمیع صدا، تصویر و داده
- راه اندازی شبکه های مخابراتی مستقل جهت بهره برداری در شرایط اضطراری و بحران
- پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات مخابراتی
- بحران های سایبری و راهکارهای مقابله با آن
- موبایل و یادگیری
- برنامه های کاربردی موبایل
- نسل آینده برنامه های موبایل
- سرویس های ارزش افزوده (سرویس های بازاریابی، جهانگردی و ..)
- مدل های مختلف تولید و ارائه محتوا در یک شبکه اجتماعی
- امنیت تبادل اطلاعات
- رایانش ابری در ارتباطات همراه
- سلامت در بازی های تلفن همراه
- NFC راهکاری امن برای پرداخت
- سیستم عامل های موبایل
وب و نرم افزارهای کاربردی
- وب و مالتی مدیا
- وب سرویس و سیستم های اطلاعاتی
- آنتولوژی در سیستم های تعاملی
- سرویس گرایی در برنامه های وب
- شبکه های اجتماعی و داده کاوی در وب
- وب هوشمند
- سیستم های اطلاعاتی هوشمند
- نرم افزارهای متن باز در وب
- مهندسی اجتماعی
- پایگاه داده ای فازی
- منطق فازی
- XML فازی
- Cloud Computing
- Grid Computing
- طراحی آموزشی در یادگیری الکترونیکی
- یادگیری، یاددهی، طراحی، روششناسی و هنر تعلیم
- محیط های مجازی، تعاملی برای بالا بردن کیفیت آموزش
- آموزش الکترونیکی براساس بازی
- کاربرد شیوه ها و فناوری های نوین در یادگیری الکترونیکی(وب 2،وب 3، ...)
- تغییر نقش ها در یادگیری الکترونیکی
- مدیریت یادگیری،مدیریت دانش،مدیریت محتوا در یادگیری الکترونیکی
- ارزشیابی در آموزش الکترونیکی و روش های ویژه
- دوره های آنلاین
- مسایل فرهنگی و اخلاقیات در تجارت الکترونیکی
هوش مصنوعی
- هوش مصنوعی و یادگیری
- مدل سازی شناختی و تعامل انسان
- منطق فازی و شبکه های عصبی
- الگوریتم تکامل و ژنتیک
- نمایش، برنامه ریزی، مدل سازی و استدلال دانش
- یادگیری ماشین و داده کاوی
شبکه ارتباطی
- تئوری های کدینگ و برنامه های کاربردی در شبکه
- سیستم های سنجش شبکه
- نسل آینده شبکه های بی سیم و سیمی
- پروتکل های شبکه امن
- شیوه های رمزنگاری در شبکه های کامپیوتری
- شبکه های کامپیوتری و سیستم های توزیع شده
سیستم های اطلاعاتی
- آموزش و پژوهش سیستم های اطلاعاتی
- انواع و گونه های سیستم های اطلاعاتی
- سیستم های اطلاعاتی و سازمان
- توسعه سیستم های اطلاعاتی
سخت افزار
- معماری کامپیوتر
- سخت افزارهای تخصصی
- معماری های موازی و چند هسته ای
- زیرساخت های شبکه
- قابلیت های دسترسی در زمان بحران
- قابلیت اطمینان و پایداری شبکه
- مانیتورینگ
- کاربرد ربات های صنعتی
- استانداردهای سخت افزاری
- ۹۴/۰۹/۰۶