مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ( I C T )

وب نوشته های گروهی دانشجویان رشته بازاریابی حرفه ای

وب نوشته های گروهی دانشجویان رشته بازاریابی حرفه ای

مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ( I C T )

<<< پیشرفت در علوم و صنعت کامپیوتر، مخابرات و فناوری اطلاعات تا به حال تاثیر عمده‌ای در جذب و تعامل مشتریان توسط شرکت‌ها ایجاد کرده است. رونق تکنولوژی همواره دسترسی به مشتریان برای توسعه و توزیع بهتر و موثرتر محصولات مورد نیاز آنها، ارائه خدمات دیداری نمایندگان شرکت با مشتری و ارتباط با مشتریان در گروه‌های بزرگ یا یک به یک از طریق ویدئوکنفرانس برای شرکت‌ها را تسهیل کرده است، به‌عنوان مثال، محققان بازاریابی در ساختمان مرکزی شرکت مورد نظر در یک شهر می‌توانند با استفاده از چند کلیک موس از طریق ویدئو کنفرانس نکاتی را به مشتریان خود در شهرهای دیگر یادآور شوند.>>>

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

۳۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بازی های رایانه ای

بازی های خانگی راه درازی را از آغار تا به کنون از بازی  پونگ Pong تا بازی پک من  Pac- man طی نموده اند. امروزه ما می توانیم ازبازی هایی ارزان قیمت با کیفیت های بالای گرافیکی سه بعدی  و در تعاملی جذاب در آسایش درون خانه هایمان استفاده نماییم که این امر بطور مسلم بخاطر پیشرفت هایی اندک اندک و دقیق برای هر یک  و همه کنسول های بازی قبل از رسیدن به دست ما می باشد. در این مسیر رقابت شدید میان شرکت های سازنده بازی های ویدئویی کنسول٬ منجر به تولیدات هر چه سریع تر بازی های ویدئویی با ویژگی هایی برتر شده است که امروزه با کیفیت های عالی بدست ما رسیده است.

POWER POINT


همانطور که میدانید با وجود حجم اطلاعات بسیار زیاد و گزینه هایی بسیار، یارای آن نیست تا تمامی این مطالب و گزینه های زیر مجموعه در گام های این آموزش گنجانده شود. این کار علاوه بر زمان بری بسیار زیاد برای آموزش، برای بسیاری از کارآموزان نیز خسته کننده و کسالت بار خواهد بود، از این رو سعی شده است تا به ارایه مطالب مفید به زبان ساده پرداخته شود.

SMART PHONE


ایده و سیم‌هایی که تلفن و محاسبه‌ها را یکدیگر تلفیق می‌کنند نخستین بار در سال ۱۹۷۱ به ذهن تئودور جی پراسکواک رسیده و در سال ۱۹۷۳ به ثبت رسید و در آغاز ۱۹۹۳ به بازار فروش عرضه شد. او نخستین کسی بود که مفهوم هوش، پردازش داده و صفحه‌های نمایشی دیواری را در تلفن‌های همراه معرفی کرد که سرانجام به تلفن‌های هوشمند انجامید. در سال ۱۹۷۱، پراسکواک که در شرکت بوینگ در هانتسویل در ایالت آلاباما کار می‌کرد یک فرستنده و گیرندهٔ دارای راه‌های اضافی ارتباطی با وسایلی که در دوردست هستند معرفی کرد اما این وسیله اپلیکیشن‌های هدف کلی پی دی آ موجود در یک وسیلهٔ بدون سیم نمونه تلفن‌های هوشمند را دارا نبود. این وسایل در شرکت تلفن در لیسبورگ در ایالت آلاباما نصب شده و به وسیلهٔ دیگر از شرکت‌های تلفن معرفی شوند. مدل‌های اولیه و تاریخی هم چنان در تصرف پراسکواک می‌باشند.

خبرخوان RSS Reader

RSS مخفف Rich Site Summary به معنی "چکیده سایت" یا "مختصر و مفید سایت" است و به شما این امکان را می دهد تا از آخرین مطالب و عناوین سایت یا وبلاگ های مورد علاقه تان باخبر شوید بدون آنکه مجبور باشید روزانه به آنها رجوع کنید.
سرویس خبرخوان ابزار رایگان است که با آن می توانید به راحتی آخرین اخبار و یا مطالب وبگاه ها را در وبسایت خود نمایش دهید، کافیست فرم زیر را با توجه به رنگ بندی فونت سایت خود انتخاب کرده و کد مربوطه را در مکانی مناسب قرار دهید

I C D L

 

  ICDL   چیست ؟

تن

       تنظیم مکاتبات، تهیه گزارشات و مقالات اداری، بدون آشنایی با نرم افزارهای واژه پرداز ( که نرم افزار Word نمونه بارز آن می باشد) کاری سخت و دشوار می باشد، همین طور تهیه گزارشات مالی و رفع مغایرات بدون استفاده از نرم افزار صفحات گسترده Sheets Spreadکه نمونه پرکاربرد آن اکسل می باشد کاری طاقت فرسا خواهد بود و همینطور نگهداری بانک اطلاعات شرکت ها و ادارات بدون به کارگیری نرم افزارهای مدیریت داده ها تقریباً غیرممکن می باشد.

خانه های هوشمند

                               

در خارج از منزل گهگاهی ممکن است نگران برخی از رویدادهای داخل خانه شویم و این این نگرانی ها نیز ممکن است بعد از خروج از محل کار و پارکینگ خودرو و اداره و ساختمان مسکونی و هتل محل اقامت و در کل فضاهایی که ما در آن تردد داریم، نیز باشد.

v  فکر می کنیم شاید چراغ ها روشنایی مطلوبی را دارند ؟ خاموش هستند؟ آیا نور کافی برای امنیت خودرو در محل پارک هست؟ آیا پنجره های شرکت یا محل کار و ساختمان مسکونی را بسته ام؟ فرزندان ما الان مشغول چه کاری هستند؟

v  اینجاست که آروز می کنیم، ای کاش: راهی برای داشتن اطلاعات کافی از اوضاع اطرافمان داشتیم!!!
ارائه دهنده: آمنه اشعری

بازاریابی و اصول فروش و تبلیغات

بازاریابی و اصول فروش و تبلیغات


علمی و پژوهشی

فناوری اطلاعات

ادب ، دقت ، سرعت

بازاریابی

بازاریابی یا به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.