مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ( I C T )

وب نوشته های گروهی دانشجویان رشته بازاریابی حرفه ای

وب نوشته های گروهی دانشجویان رشته بازاریابی حرفه ای

مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ( I C T )

<<< پیشرفت در علوم و صنعت کامپیوتر، مخابرات و فناوری اطلاعات تا به حال تاثیر عمده‌ای در جذب و تعامل مشتریان توسط شرکت‌ها ایجاد کرده است. رونق تکنولوژی همواره دسترسی به مشتریان برای توسعه و توزیع بهتر و موثرتر محصولات مورد نیاز آنها، ارائه خدمات دیداری نمایندگان شرکت با مشتری و ارتباط با مشتریان در گروه‌های بزرگ یا یک به یک از طریق ویدئوکنفرانس برای شرکت‌ها را تسهیل کرده است، به‌عنوان مثال، محققان بازاریابی در ساختمان مرکزی شرکت مورد نظر در یک شهر می‌توانند با استفاده از چند کلیک موس از طریق ویدئو کنفرانس نکاتی را به مشتریان خود در شهرهای دیگر یادآور شوند.>>>

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان


سوالات امتحان پایان ترم مهارتهای  :ict










































عنوان:  تجارت الکترونیک


حجم: 2.25 مگابایت




عنوان:  نرم افزارهای مبایل


حجم: 91.3 کیلوبایت

دریافت




عنوان: خانه های هوشمند


حجم: 1.58 مگابایت





عنوان: تلویزیون اینترنتی


حجم: 2.99 مگابایت





عنوان:  شبکه های اجتماعی

حجم: 1.15 مگابایت





عنوان:  بانکداری الکترونیک

حجم: 381 کیلوبایت




عنوان:  تبلیغات الکترونیک

حجم: 629 کیلوبایت

دریافت





عنوان: فناوری اطلاعات

حجم: 6.66 مگابایت

دریافت